שלום, אני נמצא בתהליך של תביעת נכות על בסיס מחלת מקצוע בביטוח הלאומי. האם ניתן לתבוע גם את חברת הביטוח הפרטית בנפרד מהביטוח הלאומי ולקבל פיצוי משניהם
היי משה,
כן, ככל שיש לך פוליסה מתאימה, אין בעיה לקבל פיצוי גם מהביטוח הפרטי.
עו"ד אורטל יונה | משרד עו"ד רנרט-סלומון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום , כדי שביטוח לאומי יכיר בכאבי הגב שלך כפגיעה בעבודה, עליך להראות קשר סיבתי רפואי ותעסוקתי בין העבודה לבין הליקוי. הצעדים הראשונים הם מילוי טופס בל/250 (אם את שכירה) על-ידי המעסיק, או טופס בל/...
המשך תשובה