שלום, אני נמצא בתהליך של תביעת נכות על בסיס מחלת מקצוע בביטוח הלאומי. האם ניתן לתבוע גם את חברת הביטוח הפרטית בנפרד מהביטוח הלאומי ולקבל פיצוי משניהם
היי משה,
כן, ככל שיש לך פוליסה מתאימה, אין בעיה לקבל פיצוי גם מהביטוח הפרטי.
עו"ד אורטל יונה | משרד עו"ד רנרט-סלומון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
מניסיוני, גם אם תוכרי במחלת מקצוע, אחוזי הנכות שנקבעים על צרידות לא קבועה הם נמוכים אם בכלל. כדי לקבל נכות המזכה במענק חד פעמי לפי התקנות דרושה צרידות קבועה בצורה ניכרת. בברכה, אורן מעוז, עו"ד ...
המשך תשובה