שלום רב, לפני שנה וחצי אובחנתי עם דלקת פרקים שגרונית. אני עובד בהקלדת נתונים במשמרות של 10 שעות, אך מצבי מחמיר וכרגע אני בימי מחלה. רציתי לברר האם מגיעות לי זכויות, ידוע לי שיש קושי להוכיח קשר בין הדלקת למקום העבודה, אז מה מומלץ לעשות? עדיין אפשר לנסות ולתבעו על מחלת מקצוע? תודה רבה.
יש לבחון את המסמכים הרפואיים ואז את סיכויי התביעה נגד הביטוח הלאומי. הנך מזומנת ליצור קשר עם משרדנו.
בברכה,
אורית פז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
על מנת שהתקף לב יוכר כתאונת עבודה יש להצביע על אירוע חריג במקום העבודה שבעקבותיו היה אירוע של התקף לב. לחץ מוגבר ושעות רבות שהם חלק אינהרנטי מהעבודה ומתמשכים לאורך זמן לא מהווים אירוע חריג....
המשך תשובה