אני בת 59,בשנת 2008 אובחנתי במחלה כרונית הנקראת"טרומבוציטוזיס" לאחר בדיקת מח עצם שלא העלה מימצא חד משמעי ואני רק במעקב. האם אני יכולה להשתמש במצב הזה להפחתת שעות עבודה ? האם זה מקנה לי אפשרות לדרישה כלשהי ממקום העבודה?
דליה שלום,
כדי להפחית שעות עליך לפנות לרופא תעסוקתי. יחד עם חוות דעתו תוכלי לפנות אל המעסיק.
רפואה שלמה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום , יש להצביע על קשר קרוב לוודאי בין אופי העבודה לסוג המחלה . ייתכן וניתן לקשור סוגים מסוימים של תסמונות גידים בידיים לעבודה בקלדנות. אך סרטן / פיברו` וכו` בד"כ אינם קשורים. בברכה, אורן מ...
המשך תשובה