עבדתי 20 שנה במפעל ובמהלך העבודה נחשפתי לחומרים רעילים. פרשתי מעבודתי לפני בערך שבע שנים. פתאום, פרצה אצלי מחלת עור חמורה. הרופאים מעריכים שיש קשר בין המחלה לבין תנאי העבודה. האם תביעה בעניין מחלת מקצוע מתיישנת?
כן ולא. כי הרי כל עוד לא התפרצה המחלה לא נוצרה העילה ולא התחיל מרוץ ההתיישנות . העניין שונה בין ביטוח לאומי לנזיקין . לא פשוט . לכן התשובה היא כן אבל לא לבד .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, חסרים פרטים בכדי לתת תשובה ספציפית. יש לעבור על כל התיעוד הרפואי והפרוטוקולים של ביטוח לאומי ובהתאם לקבל החלטה האם לפנות להחמרת מצב בתביעה הקיימת או לפתוח תביעה חדשה. נשמח לסייע....
המשך תשובה