עבדתי 20 שנה במפעל ובמהלך העבודה נחשפתי לחומרים רעילים. פרשתי מעבודתי לפני בערך שבע שנים. פתאום, פרצה אצלי מחלת עור חמורה. הרופאים מעריכים שיש קשר בין המחלה לבין תנאי העבודה. האם תביעה בעניין מחלת מקצוע מתיישנת?
כן ולא. כי הרי כל עוד לא התפרצה המחלה לא נוצרה העילה ולא התחיל מרוץ ההתיישנות . העניין שונה בין ביטוח לאומי לנזיקין . לא פשוט . לכן התשובה היא כן אבל לא לבד .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
לבנת שלום, צרידות כתוצאה מהרצאות לאורך תקופה של שנים יכולה להתאים למסגרת של נפגעי עבודה - מחלות מקצוע בביטוח לאומי. יש לקבל פרטים נוספים. בברכה, עו"ד אורן מעוז ביטוח לאומי ומחלות מקצוע ...
המשך תשובה