שלום, לאחר שנים בעבודה בדפוס חלה הרעה בשמיעתי, ואני חושד שזה קשור לעבודה. אני יכול לתבוע כספים עבור מחלת מקצוע?
שרון שלום,
במקרים מסוימים פגיעה בשמיעה תיחשב כמחלת מקצוע, זאת כאשר התובע עומד בתנאים שלהלן:
1. חשיפה לרעש מזיק
2. ירידה בשמיעה של לפחות 20 דציבל
3. הגשת תביעה למוסד לביטוח לאומי בתוך 12 חודשים מהיום בו תעדה הירידה בשמיעה או היום שבו חלה ירידה בשמיעה לפי המוקדם.
תשומת לבך לתנאי השלישי אשר מציב מגבלת זמן קשיחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום אירינה, 5% נכות צמיתה לא מזכה במענק חד פעמי. אבל בהחלט ייתכן ומגיעה לך נכות זמנית לתקופת ההחלמה. יש לבחון האם יש מקום להגיש ערעור. בברכה, אורן מעוז, עו"ד ...
המשך תשובה