שלום רב. לאחרונה התחלתי לסבול מבעיות ראיה. מדובר במחלה נדירה אשר נגרמת בין השאר בגלל נסיבות תורשתיות. הבעיה היא שהעבודה שלי בתנאי חושך (בארים ומלצרות) החמירה את המצב עשרות מונים. כעת, אני צריך לעבור ניתוח יקר וייתכן ואאבד את הראיה באחת מהעיניים. האם ביטוח לאומי יכיר בי כנפגע עבודה בגלל החמרה בלבד?
כן. קיימת אפשרות באופן כללי להכרה בהחמרה. כמובן כפוף לקיומו של קשר סיבתי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, עובד שנחשף באופן קבוע לשמש ובעקבות חשיפה זו לקה בסרטן מן הסוג הנגם כתוצאה מחשיפה לשמש- עשוי להיות מוכר ע"י המוסד לביטוח לאומי כמי שנפגע בעבודתו ולזכות בפיצויים. כמו כן, במידה והעבודה בוצעה ...
המשך תשובה