שלום רב. לאחרונה התחלתי לסבול מבעיות ראיה. מדובר במחלה נדירה אשר נגרמת בין השאר בגלל נסיבות תורשתיות. הבעיה היא שהעבודה שלי בתנאי חושך (בארים ומלצרות) החמירה את המצב עשרות מונים. כעת, אני צריך לעבור ניתוח יקר וייתכן ואאבד את הראיה באחת מהעיניים. האם ביטוח לאומי יכיר בי כנפגע עבודה בגלל החמרה בלבד?
כן. קיימת אפשרות באופן כללי להכרה בהחמרה. כמובן כפוף לקיומו של קשר סיבתי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, מהתיאור של הדברים עולה שהבעיה האורתופדית היא תוצאה של מחלת הסכרת שלא טופלה. מבחינה קרדיולוגית, ככל שהזמן בין הוויכוח לבין התקף הלב גדול יותר כך קשה יותר לקשור בין הדברים....
המשך תשובה