אבי עבד כקבלן בבתי זיקוק בערך כ-50 שנה הוא נפטר לפני שנה ( בן 71 ), שם היו צינורות קיטור עטופים באסבסט פריך ורוב אמצעי הבידוד היו עשויים אסבסט . האם יש אפשרות לתבוע פיצויים מביטוח לאומי או מבתי זיקוק ?
יש צורך בחוות דעת רפואית המקשרת בין תנאי העבודה לבין סיבת המוות.
לאחר קבלת חוות הדעת יש לבחון את האפשרויות.
בברכה,
אורית פז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
גב שלום, ככל שחשיפה ממושכת לחומרים שונים במקום העבודה גרמה להתפתחות תגובה אלרגית בכל פעם שבאים איתם במגע- ניתן להגיש תביעה להכרה במחלת מקצוע למוסד לביטוח לאומי. העובדה שהאלרגיה התפתחה לאחר חשיפה ממו...
המשך תשובה