אבי עבד כקבלן בבתי זיקוק בערך כ-50 שנה הוא נפטר לפני שנה ( בן 71 ), שם היו צינורות קיטור עטופים באסבסט פריך ורוב אמצעי הבידוד היו עשויים אסבסט . האם יש אפשרות לתבוע פיצויים מביטוח לאומי או מבתי זיקוק ?
יש צורך בחוות דעת רפואית המקשרת בין תנאי העבודה לבין סיבת המוות.
לאחר קבלת חוות הדעת יש לבחון את האפשרויות.
בברכה,
אורית פז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי שירה . אין מניעה לחזור לעבודה בזמן שהתביעה למחלת מקצוע מתבררת בביטוח לאומי. עו"ד אורן מעוז ביטוח לאומי ומחלות מקצוע ...
המשך תשובה