שלום, האם תסמונת העין היבשה יכולה להיחשב מחלת מקצוע? בעבודה אני מבלה שעות רבות מול מחשב, ומסך המחשב מחמיר את התסמינים. תודה רבה
גבי שלום,
תסמונת העין היבשה אינה מנויה ברשימת מחלות המקצוע ולדעתי השהיה מול המחשב לכשעצמה איננה יכולה להיחשב כמיקרוטראומה.
בנוסף, תסמונת העין היבשה יכולה להיגרם בשל מגוון גורמים פרט לשהיה מול מחשב.
לפיכך נראה לי שההכרה בך כנפגע עבודה והוכחת הקשר הסיבתי יהיו קשים ביותר, וייתכן שאף בלתי כדאיים לאור הנכות הנמוכה שהפרעה כזו עשויה להקנות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, ככל שניתן להוכיח קשר בין אופי ביצוע העבודה לבין הפגיעה ממנה אתה סובל, המוסד לביטוח לאומי יאלץ להכיר בה כפגיעה בעבודה. ככל שתבקש תשובה ספציפית יותר- נשמח לעמוד לרשותך לאחר קבלת פרטים נוספים ...
המשך תשובה