שלום רב. במהלך שירותי הצבאי שימשתי כפקידת רופא. מדי יום כתבתי בין 9-10 שעות ביום, לעיתים כך גם בסופי שבוע. אומנם עברו מאז 14 שנה, אבל עד היום אני סובלת מדלקת במרפק שמסבה לי כאב רב. לאחרונה הוחלט שאני צריכה לקבע את היד. האם אני יכולה לתבוע את הצבא על מחלת מקצוע? תודה מראש, איה
כן אבל קיימת בעיה של התישנות אחרי 3 שנים מיום השחרור. האם היה שם דו"ח רפואי בזמנו ? אם לא אז מדוע את קושרת דווקא לשירות הצבאי ולא לעבודה האזרחית לאחר מכן ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רואי, לא ברור משאלתך האם מדובר על המוסד לביטוח לאומי, ביטוח תאונות פרטי או על חברת הביטוח של המעסיק. כמו כן לא ברור באיזו פגיעה מדובר. באופו עקרוני, ככל שאכן יש לך עילת תביעה ואתה מתקשה במימוש...
המשך תשובה