היי, עברתי התמוטטות נפשית ואושפזתי חודש. מה הן הזכויות שלי לגבי חזרה לעבודה, אציין כי אני עובדת עם ילדים בכיתות נמוכות בתחום ההדרכה.
.png)
שלום,
לא ברור משאלתך על רקע מה התמוטטת. מכל מקום, ככל שאת סבורה שאינך מסוגלת לעבודה מלאה, עליך לפנות לרופא תעסוקתי.
בברכה,
אורן מעוז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
איתמר שלום, ככל שחשיפה ממושכת לחומרים שונים במקום העבודה גרמה להתפתחות תגובה אלרגית בכל פעם שבאים איתם במגע- ניתן להגיש תביעה להכרה בהמחלת מקצוע למוסד לביטוח לאומי. הניסיון מלמד שתחילה נקבעת נכות זמ...
המשך תשובה