שלום רב, לפני כעשור הוענקו לי כ-10% נכות (בשל טנטון) בגין מחלת מקצוע (עבדתי במשרד בו הקלדתי מקלטות). מזה 7 שנים שאני עובדת במקום אחר. אני מרגישה שהשמיעה שלי ירדה, אך איני עוסקת עוד בהקלדה מקלטות כבעבר. האם יש עילה להגיש תביעה להחמרה?
שלום.
מה היא עבודתך כיום?
האם יש סיבה אובייקטיבית להחמרה בשמיעה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
פרקינסון יכולה להיחשב כמחלת מקצוע, כאשר מדובר במחלה שפרצה בעקבות חשיפה ממושכת לחומרים רעילים בדגש על, אבק מזיק, מדללי צבע, ממיסים אורגניים, ברזל, עופרת, נחושת, חומרי הדברה וכו`. יש לבדוק את תנאי העב...
המשך תשובה