אני כבן 48 עישנתי כ35 שנה 10 סיגריות ליום לפני כשנתיים אובחנתי כחולה סי או פי די במסגרת עבודתי כטבח הייתי חשוף במשך כ20 שנה לפחם רוב העבודה שלי הייתה על המנגל שלא היה על גז אלא על פחמים האם ישנה אפשרות לתבוע למרות שעישנתי המון שנים
בהחלט כן. עשן המנגל לא פחות מזיק מהעישון. גם זה עישון. לא חייבת להיות סיבתיות בלעדית למנגל. גם חלקית משמעה הכרה. מגיע לך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
מנור שלום, עובד שנחשף לרעש עז באופו חד פעמי או שנחשף באופן קבוע לרעשים מזיקים או עובד בתנאי רעש משתנים עשוי להיות מוכרים במוסד לביטוח לאומי היה וקיימת גם ירידה בשמיעה בתדרויות הדיבור. כמו כן, במידה וה...
המשך תשובה