שלום, אני התחלתי לעבוד במספרה ואחרי מספר חודשים קיבלתי אלרגיות ופריחות על כל הגוף. עשו לי בדיקות ומסתבר שאני אלרגית לחומרי הטיפוח במספרה. עכשיו אני מטופלת כדי להרגיע את העור. אני רשאית לתבוע את המספרה או את ביטוח לאומי בגלל הפריחה? תודה,
לעניין ביטוח לאומי יש לראות אם מה הנזק שנותר - אם הוא זמני או קבוע ואז להחליט לעניין תביעה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום , כדי לייעץ צריך לדעת מה סוג החומרים , איזו סוג של חשיפה , ומה סוג המחלה. גם חשיפה שלא נמצאת ברשימה של ביטוח לאומי יכולה להיות מוכרת ע"י תורת המיקרוטראומה. בברכה, עו"ד אורן מעוז. ...
המשך תשובה