היי, אני עובד במטבח בשטיפת כלים כבר שנתיים, לאחרונה התחילו להתייבש לי הידיים באופן שנראה לי לא תקין, יורד לי דם וחתכים כואבים. מה עושים במצב כזה האם אפשר לתבוע?
.png)
הולכים לרופא.
אפשר לתבוע אם מדובר באלרגיה כרונית שהתפתחה בעקבות החשיפה לסבון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
יוכבד שלום, מן הפרטים שמסרת עושה רושם שיש לפעול למיצוי זכויותייך, בין היתר על ידי הגשת תביעת אובדן כושר עבודה או פנסיית נכות. יחד עם זאת,ף יש לבחון את המקרה לגופו. נשמח לעמוד לרשותך. און רונן, עו"...
המשך תשובה