שבוע שעבר נודע לי כי הכאבים שחשתי בבטני זה זמן רב, הם למעשה אולקוס חריף. הרופאה שלי אמרה שזה ככל הנראה נגרם כתוצאה ממתח ולחץ בעבודה. אני עובדת כבר 6 שנים באינטנסיביות בלתי בריאה בעליל. האם אוכל לקבל פיצויים בעבור המחלה שככל הנראה נגרמה כתוצאה מהעבודה? אודה על תשובתך.
שרית שלום,
אולקוס אינו מנוי על מחלות המקצוע שבהן מכיר המוסד לביטוח לאומי.
יחד עם זאת וככל שהתפתחותו נעוצה בקיומו של אירוע חריג שאירע בעבודה, ייתכן וניתן יהיה לקבל הכרה בעניין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
בהחלט ישנם בפסיקה ענפה תקדימים דומים וניתן להכיר באירוע מתח בעבודה כגורם בלעדי להתקף לב. עם זאת יש לקבל את התיק ולבדוק את מלוא הפרטים הנוגעים לאירוע. נשמע לסייע, עו"ד אורן מעוז ביטוח לאומי ומח...
המשך תשובה