שלום רב, אבקש לברר אם יש טעם לתבוע את הביטוח הלאומי על מחלת עבודה. אני עובדת בנעמת כבר 7 שנים בחודשים האחרונים אני סובלת מאוד מכאבי גב, ואינני יכולה להרמים ולטפל בילדים כמו כן לא לאסוף משחקים ולא לנקות בצילום c.t גב יש לי 3 בילטי דיסק כרגע נמצאת בחופש מחלה, רופא תעסוקה שלח אותי למומחה גב ולבדיקת e/m/g שאלתי אם יש טעם לפנות לביטוח הלאומי, אשמח לתשובתכם בהקדם.
הייתי ממליצה לאחר קבלת התשובות, לפנות למומחה על מנת לקבל חוות הדעת הקושרת בין תנאי עבודתך לבין הבעיה בגב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי שימי, נזקים כמו טנטון וסחרחורות אחרי תאונת דרכים מוכרים ובהחלט ברי פיצוי במסגרת תביעה מול ביטוח החובה של הרכב. משרדנו עוסק בתחום כבשגרה. נשמח לעמוד לשירותך. אורן מעוז, עו"ד ...
המשך תשובה