שלום אני עבדתי משק בית בחודש יוני היה לי כאבי גב יותר נכון פריצת דיסק ביטוח לאומי לא מכיר ולא רוצה להכיר בזה עקב עבודה. בעקרון ביקשתי רק את השלושה חןדשים שישבתי בבית ןגם זה לא מוכנים כיום אני בתביעה איתם. שאלתי מה הסיכויים שלי לזכות?תודה
שאלתך מאוד כללית. אי אפשר להעריך סיכויים לזכות בתביעה במסגרת שאלה בפורום ומתוך נתונים כה כלליים כפי שציינת. יש לעיין בטפסים אותם הגשת לביטוח הלאומי ובחומר הרפואי שלך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום מאיר, ייתכן ואביך יוכל לענות על התנאים של סעיף א` 7(א) לרשימת הליקויים. הייתי מציע לפנות לרופאיו ולברר איתם האם מצבו מתאים למתואר בסעיף....
המשך תשובה