שלום למנהלי ולחברי הפורום, אני מורה לנהיגה אשר יושבת כ-10 שעות ביום ברכב, דבר אשר יוצר כאבי גב, צוואר ואף הגיע לכדי פריצת דיסק. האם מדובר במחלת מקצוע? אם כן אלו דרכי פעולה יש בפני?
בהחלט ניתן להכיר בכך כמחלת מקצוע.
עלייך להגיש תביעה לביטוח לאומי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
ככל שהרופאים ימליצו לך על שמירת הריון, יש להגיש למוסד לביטוח לאומי תביעה לשמירת הריון בצירוף האישורים המתאימים. רופא המוסד לביטוח לאומי הוא זה שיאשר בסופו של דבר האם את אכן זקוקה לשמירת הריון או לא. ...
המשך תשובה