שלום רב. אני נוהג כבר שנים רבות על סמי טריילר. האם מדובר במקצוע מבחינת המוסד לביטוח לאומי והאם אני יכול – בעקבות 75 אחוזי נכות קבועה – לקבל מביטוח לאומי גמלה בגין אובדן כושר עבודה?
מה הנכות ? מה הפגיעה הגופנית שלך ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי , ניתן לכאורה לקשור בין מרפק טניס לתנאי העבודה כמנהלת חשבונות המקלידה רוב הזמן נתונים למחשב/מחשבון. במידה והיתה הכרה הנכות נקבעת ע"י ועדה רפואית לאחר ששוטחים בפניהם את הטענות הן לעניין התפקוד והן...
המשך תשובה