שלום, אבחנו אצלי פריצת דיסק קשה, בעקבות עבודה פיזית שעבדתי, והוכרתי בביטוח לאומי כחולה במחלת מקצוע. הבעיה שעכשיו, אחרי שנתיים, נשלח אליי מכתב שאומר שבעקבות בדיקה מחודשת הם שוללים לי את הקצבה! האם הם יכולים לעשות לי את זה? לאן אני צריך לפנות? תודה
שמעון שלום רב,
למיטב הבנתי, שלילת הקצבה היתה לאחר בדיקה מחודשת של המוסד לביטוח לאומי, במסגרתה נקבעו לך אחוזי נכות שאינם מזכים בקצבה.
במידה וכך הדבר, ניתן להגיש ערר על החלטת הועדה ולעמוד לבדיקה בפני ועדת ערר.
במקרים מסוימים ניתן להגיש בקשה להחמרת מצב.
בכל מקרה אציע לך להתייעץ עם עו"ד העוסק בתחום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, במקרים מסויימים המוסד לביטוח לאומי מכיר במי שעובד עם כלים רוטטים וסובל מתחושת נימול בידיים כנפגע עבודה. על מנת לתת לך תשובה מושכלת יש לבחון את התיעוד הרפואי ואת אופי עבודתך הספציפי עם כלים ...
המשך תשובה