אני נהג משאית סמיטרלר במקצועי שסובל מפריצת דיסק ושאלתי היא זאת,מאחר והפגיעה בעמוד השידרה שלי נגרמה כתוצאה מנהיגה רבת שנים והוכרה ע" הביטוח הלאומי כמחלת מקצוע ומכאן ברור שאם אני אמשיך לעבוד במקצוע הנהיגה מצבי יחמיר יותר,ולכן הייתי מבקש לדעת מהן זכויותי מול הביטוח הלאומי בלבד כאחד שאיבד את מקצוע הנהיגה שממנה התפרנסתי כל חיי,אציין שעדיין לא נקבעו לי אחוזי נכות. תודה
מנחם שלום.
לגובה אחוזי הנכות שיקבעו לך יש השלכה ישירה על זכויותך.
לכן, המתן עד לקביעת אחוזי הנכות הסופיים . רק אז ניתן יהיה לדעת מה הן ההשלכות המדוייקות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, לאבטוח שהבנתי מה השאלה והאם היא משפטית או רפואית. באופן עקרוני, כאשר ישנם מספר גורמי סיכון אפרשיים להופעת מחלה הם נשקחים בחשבון, כל חאד עפ"י מידת השפעתו בהתאם למחקרים הידועים בתחום הרלוונטי...
המשך תשובה