עבדתי במשך 13 שנה במפעל עם חומרים מסוכנים. אובחנתי עם לימפומה, האם המחלה מוכרת כמחלת מקצוע בתקנות של הביטוח הלאומי? בתודה,
הפסיקה מכירה בסרטן מסוג זה כמחלת מקצוע בעיקר אצל כבאים. יש לבחון את תנאי עבודתך במפעל, לאלו חומרים אתה חשוף ואת השפעתם על בריאותך.
בהצלחה
אורית פז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי, היות ושחיקת סחוסי הברכיים הינה תופעה מוכרת בעשור הרביעי והחמישי ללא קשר לסוג העיסוק - לא מן הנמנע שביטוח לאומי יערים קשיים על ההכרה, עם זאת , בהחלט יש מקום להגיש את התביעה. נשמח לעמוד לשיר...
המשך תשובה