עבדתי במשך 13 שנה במפעל עם חומרים מסוכנים. אובחנתי עם לימפומה, האם המחלה מוכרת כמחלת מקצוע בתקנות של הביטוח הלאומי? בתודה,
הפסיקה מכירה בסרטן מסוג זה כמחלת מקצוע בעיקר אצל כבאים. יש לבחון את תנאי עבודתך במפעל, לאלו חומרים אתה חשוף ואת השפעתם על בריאותך.
בהצלחה
אורית פז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, ככל שניתן להוכיח קשר בין אופי ביצוע העבודה לבין הפגיעה ממנה אתה סובל, המוסד לביטוח לאומי יאלץ להכיר בה כפגיעה בעבודה. ככל שתבקש תשובה ספציפית יותר- נשמח לעמוד לרשותך לאחר קבלת פרטים נוספים ...
המשך תשובה