שלום, אני עובדת כמעט עשור כמזכירה במשרד ונדרשת להקליד במשך רוב היום. תמיד היו לי כאבי ידיים פה ושם אבל לאחרונה הכאב נהיה בלתי נסבל וכנראה התפתח לדלקת חמורה. האם אני יכולה לתבוע פיצויים בעקבות זה?
.png)
היי,
הקשר בין דלקות ידיים בעקבות הקלדה מרובה לאורך שנים הוכר בביטוח לאומי זה מכבר ולכן בהחלט ניתן לשקול תביעה למחלת מקצוע.
בברכה,
עו"ד אורן מעוז
ביטוח לאומי ומחלות מקצוע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
ששון שלום, עובד שנחשף לרעש עז באופו חד פעמי או שנחשף באופן קבוע לרעשים מזיקים או עובד בתנאי רעש משתנים עשוי להיות מוכרים במוסד לביטוח לאומי היה וקיימת גם ירידה בשמיעה בתדרויות הדיבור. כמו כן, במידה ...
המשך תשובה