בעלי מדריך צלילה כבר עשור, וגילו אצלו נמק של העצמות שאמרו לו שזה נגרם לאנשים שצוללים הרבה, שזה מה שהוא עושה מכורח עבודתו. האם בעלי זכאי לתבוע את חברת הצלילה שבה הוא עובד על מחלת המקצוע הזו?
.png)
ככל שהייתה רשלנות של החברה ניתן לתבוע את החברה, אחרת ניתן לתבוע רק את המוסד לביטוח לאומי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
במידה ואתה סבור שיש קשר בין סוגי הכימיקלים לבין הבעיות הבריאותיות, בתור התחלה לקבל רשימה מדוייקת של החומרים אליהם נחשפת בעבודתך ואז לבחון האם באמת ניתן להגיש תביעה לפגיעה בעבודה למוסד לביטוח לאומי. ...
המשך תשובה