בעלי מדריך צלילה כבר עשור, וגילו אצלו נמק של העצמות שאמרו לו שזה נגרם לאנשים שצוללים הרבה, שזה מה שהוא עושה מכורח עבודתו. האם בעלי זכאי לתבוע את חברת הצלילה שבה הוא עובד על מחלת המקצוע הזו?
.png)
ככל שהייתה רשלנות של החברה ניתן לתבוע את החברה, אחרת ניתן לתבוע רק את המוסד לביטוח לאומי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום , אכן ניתן להגיש לביטוח לאומי תביעה למחלת מקצוע. ניתן להוריד מהאתר ולמלא עצמאית טופס בל 211 ולצרף אליו את כל התיק הרפואי. כמו כן ניתן להיעזר בשירותיו של עו"ד לליווי מקצועי מלא לכל התהליך . ...
המשך תשובה