שלום, אני סובל ממחלת מקצוע ורופא תעסוקתי קבע שאני לא מסוגל לחזור ולעבוד במקום עבודתי. האם אני צריך לקבל מכתב פיטורין והאם אני צריך לחתום על כתב ויתור מול המעסיק? תודה
.png)
עזרא שלום,
יש לקבל פרטים נוספים בכדי לתת תשובה מושכלת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום פרידה, במידה ואת סבורה שיש קשר בין סוגי הכימיקלים לבין מחלת העור, בתור התחלה , ניתן להגיש תביעה לפגיעה בעבודה למוסד לביטוח לאומי. נשמע לעמוד לשירותך, אורן מעוז , עו"ד ביטוח לאומי - מחלו...
המשך תשובה