עבדתי בשירות לקוחות, מענה טלפוני 6 ימים בשבוע במשך 7/8 שעות ביום. ככה עבדתי במשך חצי שנה. בזמן האחרון החלה לי צרידות מאוד קשה בגרון שלא עברה ולפי אבחנת הרופא נוצרו לי יבלות במיתרי הקול. רופא תעסוקתי הסביר לי כי כרגע אני לא יכולה לעבוד ונתן לי ימי מנוחה. אני רוצה שיכירו לי בזה כמחלת מקצוע, כי לא נראה לי שאמשיך לעבוד שם לאור הנסיבות ואני מעוניינת להתפטר. השאלה שלי היא- את מי אני תובעת- את החברה שבה אני עובדת או את ביטוח לאומי? תודה רבה על המענה
קורל שלום.
הדרך הנכונה היא תביעה למחלת מקצוע במוסד לביטוח לאומי.
רפואה שלמה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
053-7359661
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, יש לבחון את התיעוד הרפואי לאורך השנים ולבדוק האם הירידה בשמיעה מתאימה לפגיעה אקוסטית או לא. ככל שאכן מדובר בפגיעה אקוסטית יש לצאת ל"מלחמה" מול המוסד לביטוח לאומי להכרה. נשמח לעמוד לשרותך....
המשך תשובה