שלום רב לעורכי הדין הנכבדים. אני סובל ממחלת מקצוע ורופא תעסוקתי קבע שאני לא מסוגל לחזור ולעבוד במקום עבודתי. האם אני צריך לקבל מכתב פיטורים והאם אני צריך לחתום על כתב ויתור מול המעסיק?
רון שלום
רופא תעסוקתי יש לו סמכות במקרים של תאונות עבודה, כמו כן לרופא תעסוקתי ישנה סמכות היחידה ומכרעת באשר ליכולת המשך עבודתך במקום העבודה ו/או בהתאם למגבלות מסויימות.
לטענתך קבע הרופא התעסוקתי כי אינך מסוגל לעבוד יותר במקום העבודה ולכן המעביד חייב לתת לך מכתב פיטורים וללא תנאי.
בהצלחה
עו"ד שמעון אלפסי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, מהתיאור של הדברים עולה שהבעיה האורתופדית היא תוצאה של מחלת הסכרת שלא טופלה. מבחינה קרדיולוגית, ככל שהזמן בין הוויכוח לבין התקף הלב גדול יותר כך קשה יותר לקשור בין הדברים....
המשך תשובה