שלום, רציתי בבקשה לשאול, האם אני צריך בזמן התביעה על מחלת מקצוע, להוכיח למקום העבודה שנעדרתי בגללה, ולהביא אישורי מחלה וכו' כמו שעושים למשל לאחר תאונה? מחלתי פרצה בזמן העבודה, אך כיוון שעבדתי על פרויקט חשוב לא התייחסתי, לקחתי משככי כאבים והמשכתי לעבוד. האם זה יפעל לרעתי בעת התביעה?
אין חובה לנצל בפועל ימי מחלה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
לבנת שלום, צרידות כתוצאה מהרצאות לאורך תקופה של שנים יכולה להתאים למסגרת של נפגעי עבודה - מחלות מקצוע בביטוח לאומי. יש לקבל פרטים נוספים. בברכה, עו"ד אורן מעוז ביטוח לאומי ומחלות מקצוע ...
המשך תשובה