שלום לעו"ד, רציתי בבקשה לשאול האם במשך תביעה על מחלת מקצוע, אני חייב להוכיח למקום העבודה שלי שבה חליתי ולהמציא אישורי מחלה?
משה שלום,
לא בהכרח, ואולם במידה וכן היית בחופשת מחלה עקב מחלת המקצוע, אתה זכאי לקבלת דמי פגיעה ככל נפגע בעבודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, יש לבחון באיזו סכרת מדובר והאם היה אירוע שניתן לקשר להתפרצותה. ככל שניתן לקשר בין אירוע להתפרצות הסכרת ניתן להגיש תביעה למוסד לביטוח לאומי. נשמח לסייע בתהליך....
המשך תשובה