אימי עובדת כשינינית 15 שנה ובשנתיים האחרונות סובלת מאד מכאבים בפרקי היד. עדיין לא מפסידה ימי עבודה ולא פונה לרופא כיוון שהינה אם חד הורית לילדה נוספת מתחת לגיל 18 וחוששת להפסיד ממשכורתה. איך מוכיחים שמדובר במחלה הנגרמת מהמקצוע ואת מי וכיצד תובעים? תודה רבה מראש
עליה לפנות לרופא בהקדם. לאחר קבלת החומר הרפואי יש לבדוק אם יש קשר סיבתי.
בברכה,
אורית פז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
חסרים פרטים על מנת לתת לך תשובה מלאה. באופן עקרוני, גם אם לא המליצו לך בבדיקה הראשונה על מכשירי שמיעה, אך הבדיקה הצביעה על ירידה המזכה אותך בהכרה כנפגע עבודה- היה עלייך להגיש אז את תביעתך....
המשך תשובה