שלום רב אני נהג מונית בן 62. לפני מס' שנים הביטוח הלאומי הכיר לי במחלת עור bcc כנכות מקצועית. עברתי ניתוחים באף לכריתה. 10% נכות. לפני מס' ימים עברתי ניתוח נוסף עם השתלה באף. גם פה bcc. הגורם לתופעות אלה חשיפה לשמש. האם יש עילה להגיש החמרה לביטוח לאומי? האם אני יכול לתבוע מחברת הביטוח שלי אובדן כושר עבודה חלקי בגין החמרה ואי אפשרות להחשף לשמש?
כן . חיובי לשתי השאלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום, ההטבות של ביטוח לאומי לנפגעי עבודה הן מגוונות. יש הטבות כספיות (מענק חד פעמי או קצבה חודשית כתלות בשיעור הנכות) וישנן גם הטבות כמו החזר הוצאות רפואיות ושיקום מקצועי. הדבר תלוי מקרה. בברכה,...
המשך תשובה