שלום רב שכנים שלנו הציבו 2 בלוני גז גדולים צמוד לגדר המשותפת שלנו ורחוק מהבית שלהם האם מותר להם? השטח שלנו שצמוד לבלוני הגז שלהם יהפוך בקרוב לפינת ישיבה (כך תוכנן מזמן) וכנראה שיהיה שם גם מנגל קצת מפחיד לא? מה עושים?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בידי השכן שלך היתר בניה? העניין הזה הוא מורכב ואתה צריך לפנות להפגש עם עו"ד כדי שיבדוק מיסמכים ומפות וכיו"ב. לגבי שאלתך השניה, היות והשכן סירב לבקשתך להזיז צינורות ניקוז הרי שנגרם לך נזק וגם פה אתה צר...
המשך תשובה