שלום שכן שלי התקין מצלמת אבטחה שמצלמת את החצר שלו אך גם את שלי (מדובר בבניין מדורג והשכן נמצא מעלי). הדבר פוגע בפרטיותי. למרות שהחצר שלי חשופה לכמה מרפסות וחלונות עדיין מצלמה שמקליטה 24 שעות ביממה היא משהו אחר לגמרי. לשכן יש אפשרות לשנות את מיקום המצלמה כך שתצלם את החצר שלו בלבד מכיוון אחר ובכך לא לצלם את החצר שלי ולפגוע בפרטיותי . האם הצדק עימי?
לפיצוי של עד 50 אלף ₪ ללא הוכחת נזק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
רעש בדציבלים ולגבי שעות שונות ביום הטווח משתנה. את צריכה לפנות להפגש עם עו"ד שקודם כל יוציא מכתב התראה לפני תביעה ושייעץ לך לגבי אופן התביעה. בכל ענין אחר ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה