שלום בהמשך להודעה שלי בנוגע לשכנה המטרידה - בערב חג ראש השנה חנינו מול החניה שלה למשך כשעה וזאת מכיוון שהחנייה שלנו הייתה חסומה. הסיבה היחידה שעמדנו מול החניה שלה היא מכיוון שהשכנה ציננה בפנינו מפורשות שהחניה משמשת כמחסן ומכיוון שראינו שאין שם מקום לחניית רכב. לפיכך, היות וכל כוונתה היא רק להטריד אשמח לדעת האם יש לי זכות לערער על הדוח שקיבלתי וכמו כן, האם יש לי אפשרות לתבוע אותה על הטרדה בגין עניין זה.
רשום האופן בו ניתן לערער עליו או להגיש בקשה להישפט. לעניין עילת תביעה בגין הטרדה, יש לפרט את אופני ההטרדה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הוא ממוקם בשטחך הפרטי. היות ועסקינן ברכוש משותף מפה נובע שחובת התחזוקה היא עך כל הדיירים. עליך לאפשר גישה סבירה לצורך תחזוקתו. בכל שאלה ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה