דייר המתגורר בשכירות, מחנה את רכבו בשטח גינה שאינו מיועד לחניה (למרות שיש לו חניה מוסדרת אישית, ולמרות שכבר השתלט על חניה משותפת נוספת, תוך כדי עימות עם שכנים אחרים שנכנעו...) הגינה היא ממש מתחת לחלון חדרי, זה מפריעה לי בעיקר בגלל הרעש, ועשן האגזוז, (אין עניין אחר..בעצמי אני בשכיות שם) אציין שגם אני חונה שם לפעמיים, אבל יש הבדל, אם אני "מרעיל" את עצמי, או אחר מרעיל אותי..ברור שכאשר אני מחנה שם, איני נמצא בבית ולכן לא סובל מעניין, הרעש ועשן אגזוז, אבל איני מוכן לסבול את הדבר כאשר זה נעשה, כשאני בחדרי...מה אני יכול לעשות?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שגרם לנזק הרי שמכאן נובע כי העלות היא עליכם. לגבי השאלה השניה- תלוי באיזה צינור מדובר והיכן הוא אמור להיות ממוקם לפי תוכניות הבניין והמפות והתשריטים. ...
המשך תשובה