שלום אני גרה בבנין בן 12 דיירים 3 קומות ו-4 דירות בקומה. דיירים בקומה שלישית רוצים לבנות על הגג כאשר 3 מהם בונים למטרת השכרת דירה בקומת גג. השאלה שלי היא האם מגיע לי אחוזים מהגג ? אני גרה קומה 1. אם כן מגיע כמה צריך להיות האחוזים המגיעים בערך? או שיכולים לבנות על הגג מבלי לשלם אחוזים לדיירים מתחתם? אודה על תשובתכם. שר
מנת להיפגש עם עו"ד. בכל שאלה ניתן ליצור קשר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אין שום אחריות לרעש שנובע ממעשיו של שוכר, אפילו אם מודע לרעש. בעל הדירה הוא לא האפוטרופוס של השוכר ואינו השוטר של הבניין והוא לא חייב לך דבר וחצי דבר בעניין זה. אם היה מדובר ברטיבות מהדירה שלו לדירה...
המשך תשובה