כדי להגיע לדת דירתי אני חייבת לעבור מול דלת השכנים. הם משאירים לרוב את דלתם פתוחה כשעשו של סיגריות יוצא מדירתם, וכן אין לי פרטיות בדרכי לדלת של דירתי. הם תמיד רואים כל אדם הנכנס לדירתי.הם גם הניחו בחדר המדרגות כסא נוח ומאפרה גדולה. הם מנסים תמיד להיות נחמדים, וגם לשלוט על ניהול חדר המדרגות. מה לעשות? תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לפי שתיארת הענין אינו חוקי אך כדאי שתפני להפגש עם עו"ד שאף ינפיק מכתב התראה לפני תביעה. בכל שאלה אחרת אפשר גם טלפונית ...
המשך תשובה