כדי להגיע לדת דירתי אני חייבת לעבור מול דלת השכנים. הם משאירים לרוב את דלתם פתוחה כשעשו של סיגריות יוצא מדירתם, וכן אין לי פרטיות בדרכי לדלת של דירתי. הם תמיד רואים כל אדם הנכנס לדירתי.הם גם הניחו בחדר המדרגות כסא נוח ומאפרה גדולה. הם מנסים תמיד להיות נחמדים, וגם לשלוט על ניהול חדר המדרגות. מה לעשות? תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
תיק ועד הבית על מנת לראות אם יש החלטה של האסיפה הכללית של הדיירים בדבר גובה דמי ועד הבית. מפקחת על רשום מקרקעין הוא ערכאה שיפוטית לכל דבר ועניין בית משפט ולכן יש להיות מיוצג ע"י עו"ד. בכל שאלה נית...
המשך תשובה