שלום שמי בוודאי מוכר ובכן הפרשה לא הסתיימה הם המשיכו למרר את חיי אחרי המכתב מלא השקרים אליך אחרי שנה של שתיקה ונסיון לדבר עם בעל הדירה שעלה בתוהו לקחתי מעט צואה של החתולה שלי מרוב יאוש הנחתי על שטיח הכניסה שלהם מה שהעלה את חמתם מאוד (מה שהילדים שלהם ןהם עושים לא מזיז להםלמישהואאחר) כעת ברב חוצפתם מאיימיםבתביעה אליי שאלתי מה לעושות ואיך לנהוג האםתביעה של 100.000שח על שנה של עגמת נפש תיהיבה בסדר אני גם מנסה למכור את הנכס אנשים באים ושומעים באופן עקיף הם גורמים נזק לרכוש שלי בברכה שרה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
איתכם איזה עילות תביעות קיימות ולאילו ערכאות ניתן להגיש אותן, ולכן עליכם לפנות להפגש עם עו"ד מומחה (ולא מטעם תרבות הדיור). אם יש שאלה אחרת אשמח לענות ואפשר גם טלפונית ...
המשך תשובה