מה עושים שליד החניה שלי יש פחי אשפה המקום לא סגור יש רייח..דיברתי עם ועד הבית שישימו אותו מאחורי הבית הוא אמר שלא רוצה..גם הרבה פעמים הזבל ניזרק לחניה שלי.אני לא מעוניין שהזבל יהיה ליד החניה שלי
שונה המיקום, צריך להפגש עם עו"ד ואפשר להגיש תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מוסמכים לסייע לכם בנסיבות אילו ולכן מיותר לפנות. מה שצריך לעשות זה באמצעות עו"ד להנפיק לשכנים מכתב התראה לפני תביעה ואז במידת הצורך תביעה. בכל שאלה אחרת ניתן לצור קשר גם טלפונית ...
המשך תשובה