שלום שאלה נוספת , השכן רוצה גם להרים את גובה הקרקע בשטחו על ידי משאיות חול בגוב של 30-40 ס"מ ,ובכך גובה האדמה בשטחו יהיה גבוהה מהגובה בשטחי , ובחורף כל המים יתנקזו לשטחי .ותהיה אצלי הצפה . האם ניתן חוקית למנוע ממנו זאת ובאיזה טענה משפטית לנקוט . תודה
שאלה נוספת ניתן ליצור קשר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלכם אין ועד-בית. אמנם מצב לא טוב, ואולם אין חוק בעולם שיכול לחייב אותך לשאת בתפקיד זה אם אינם מעוניין בכך. ההחלטה היא שלך ושלך בלבד. אין חובה שימונה מחליף כתנאי להתפטרותך. בכל שאלה ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה