בבעלותי דירה ומחסן הצמוד לה והרשומים על שמי בטאבו . לאחרונה שכן השתלט לי על המחסן וממאן להתפנות בטענות מטענות שונות . האם זה עניין לטיפול ע"י המשטרה - השגת גבול ?. האם עלי להציג למשטרה את נסח הטאבו המוכיח את בעלותי ?
המשטרה לא תסייע, במיידית, מכל סיבה שהיא, הצעתי היא שתפנה בדחיפות לעו"ד, ובפרט שיש לך גם עילה כספית/אזרחית, שזהו סעד שהמשטרה לא יכולה לתת לך. בכל שאלה נוספת ניתן גם בטלפון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שאף הינה מחיבת ואולם דייר שחש כי נפגע יכול לעתור לבית משפט על מנת שיכריע בענין ואולי התוצאה בסוף תהיה קביעה של זמני פתיחה וסגירה. לגבי השאלה השניה- ייתכן שכן. אין לי תשובה וודאית. צריך לציין כי אין ...
המשך תשובה