שלום רב, זמן רב שיש לי נזילת מים מהשכנה מקומה מעל. פניתי פעמים רבות , השכנה לא מעוניינת לתקשר ולטפל בנזילה. הדירה מושכרת ובשל נזקים רבים נאלצתי להפחית בשכירות. הגשתי תביעה למפקח מנהל מקרקעין בנושא.טרם נקבע דיון ופסיקת דין. שאלץי: האם המפקח יכול להנחות מי שבע לסגור מים לשכנה במידה והיא לא מתקנת תוך פרק זמן קצר?
לקבלת יצוג ע"י עו"ד שכן ישנם גם סעדים כספיים שאינם בסמכות המפקח. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם בטלפון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
באחריות כל בעלי הדירות ביחד ולא שלך לבד. לגבי האיום, אם הוא ימומש וייגרם לך נזק בצורה של קונה פוטנציאלי ששינה דעתו בשל האיום, הרי שאז תהא לך עילת תביעה. ...
המשך תשובה