שלום רב אני גר בחולון במתחם של שלושה בניינים שיש להם חניה משותפת. החניה היא חלק מהשטח המשותף של שלושת הבניינים וכך היא רשומה בפרוטוקול של הבניין. לפני כחמש שנים הורכב שער חשמלי בהשתפות חלק מהדיירים. באותה עת השכרתי את הדירה ולכן לא פנו אלי . כעת יש מצוקת חניה ואני רוצה לשלם עבור השער ולאפשר לי כניסה אך השכנים שארגנו את השער אינם מוכנים לאפשר לי כניסה. מיכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שיגיש תביעה מתאימה. האחריות והאשמה היא גם על בעל הדירה וגם על ועד הבית לכאורה. עניין מורכב. בכל שאלה נוספת ניתן ליצור קשר גם טלפונית ...
המשך תשובה