שלום רב, אני גר בישוב קציר בבית שצמוד לי שכן. בימים אלה אני משפץ. במסגרת השיפוץ, הטייחים צריכים לעלות על הגג של השכן כדי לטייח קיר שמופנה אל השכן. לצערי השכן מונע מהם לעלות על הגג שלו. כך נוצר מצב של חזית בית שלמה שאינה מטוייחת ומכערת את מה שעשינו. ברצוני לציין שאין בנינו סכסוך על נדל"ן. הסיבה היחידה שהוא מונע מימני היא כי הוא יכול. אודה לך מאוד אם תייעץ לי מה שעשות. תודה.
להגיש תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ניתן להגיש תלונה במשטרה וגם מהווה לכאורה עוולה אזרחית ולכן ניתן להגיש תביעה בגין הנזק אשר נגרם. בכל שאלה אחרת ניתן ליצור קשר גם בטלפון ...
המשך תשובה