שלום, אני גרה בבניין משותף בקומת קרקע וצינור הביוב התפוצץ ואף אחד מהדיירים אינו מוכן להשתתף בהוצאה הכספית לתיקון. אילו אמצעים עליי לנקוט ואו למי לפנות .
אבסולוטית על כל הדיירים להשתתף ואם מסרבים הרי שיש לפנות לעו"ד ולהגיש תביעה מתאימה. בכל שאלה ניתן לפנות גם בטלפון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בגין הפרת הסכם השכירות וניתן לשקול גם לבטל הסכם השכירות לאור הפרתו ואולם אין לעשות דבר בטרם תפנה להפגש עם עו"ד ולהבין את הסיכונים. בכל שאלה נוספת ניתן גם בטלפון ...
המשך תשובה