שלום רב, אני מתגורר בבית דו קומתי (בקומה הראשונה) והשכן בקומת הקרקע הקים פרגולה החודרת לתחומי הגינה שלי. פניתי מספר פעמים לשכן שיתקן את החריגה ללא שיתוף פעולה מצדו. מה הדרך המהירה לטפל במטרד? האם מותר לי פשוט לנסר את החלק החודר לרשותי?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
זה משנה אם הוא מבוטח כן או לא. הדירה שניזוקה לא חייבת לתבוע שום חברת בטוח אלא רק את ועד הבית ואז אם ירצה ועד הבית הוא יתבע את חברת הבטוח שלו, ככל וקיימת. אני מציע כי תפנה דחוף להפגש עם עו"ד. בכל שאל...
המשך תשובה