שלום, שכנים שלי נוהגים להשאיר באופן קבוע שקי זבל בקומה ליד הדירה שלהם (בקומה יש עוד 2 דירות). שקי הזבל משאירים כתמי שמן על הרצפה (אחרי שבסופו של דבר מורידים אותם), ריח נוראי וכו' וכו'. כיצד ניתן להתמודד עם הבעיה? ניסינו לדבר עם השכנים, הועד ניסה לדבר אבל שום דבר לא עוזר. תודה משה
לצו מניעה והן לפיצוי כספי. בכל שאלה נוספת ניתן גם בטל'.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
של גינה קיימת, הרי שנדמה כי מדובר בשידרוג ולא בשמירה על המצב הקיים ולכן נדמה כי אין חובה להשתתף בעלות...
המשך תשובה