סתימה מצינור ביוב בבית משותף גרמה לקיר רטוב לדייר שמתחתי- הצינור של כל הדיירים (גם אלה שמעלי) האם הדייר שמתחתי יכול לתבוע רק אותי? האם רק הצד שהצינור שייך לו צריך לשלם עבור התיקון, או כל דיירי הבניין? (כל הדירות בבניין מושכרות והוועד לא מתפקד) לדאבוני שילמתי כדי לא להתבע (2000 שח)
ועד הבית, נציגות הדיירים, היא האחראית לתקן. בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
תיק ועד הבית על מנת לראות אם יש החלטה של האסיפה הכללית של הדיירים בדבר גובה דמי ועד הבית. מפקחת על רשום מקרקעין הוא ערכאה שיפוטית לכל דבר ועניין בית משפט ולכן יש להיות מיוצג ע"י עו"ד. בכל שאלה נית...
המשך תשובה