שלום שמעתי מוזיקה בשעה 12:00 בצהריים , הגיעה ניידת בעקבות תלונת שכן . השוטר טען שאסור להשמיע מוזיקה בקול גם בשעות שאינן בין 14-16 . וכי יש שינוי והחמרה בתקנות /החוק . ואמר לי לכבות לגמרי את המוזיקה . מה עם זכותי לשמוע מוזיקה , מה גבולות החוק ? האם תוכל להפנות אותי לחוק העדכני בקשר להשמעת מוזיקה לשעות המותרות ועוצמת המוזיקה ?. תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מומחה מטעם הערכאה השיפוטית והוא שיקבע מהי הדרך הטובה ביותר לפתרון הבעיה. בעיקרון ולכאורה ניתן לטעון כי מי שעשה קו ביוב פרטי הוא שמלכתחילה פעל באופן חד צדדי ואסור לקחת החוק לידיו. יש אף חובה על בעל דיר...
המשך תשובה