רכשתי דירה מזה שנה בבניין של 10 דיירים. לפי ידיעתי ישנן 2 חניות בטאבו וכל השאר שטח הפקר שמספר שכנים החליטו שזו החנייה שלהם בטאבו והם מאיימים עלי שלא אחנה שם. מה אפשר לעשות במקרה כזה אין לי עזרה בוועד הבית או משום גורם אחר ואני חי שם לבד. בברכה אליאב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מצורפת אליהן חוות דעת של מומחה לענייני רעש אשר צריך לבקר במקום ולמדוד את הרעש ואז לתת לכם חוות דעת מפורטת עם גרפים אש מפרטים דציבלים. בכל שאלה נוספת ניתן גם טלפונית. בברכה, עו"ד עודד פרץ ...
המשך תשובה